Pomoć i informacije

Svaki posjetilac može da vidi našu ponudu. Kupovati mogu svi ali samo registrovani i prijavljeni korisnici mogu vidjeti istoriju kupovine.

Registrovani korisnici (članovi) su fizička ili pravna lica, tj sva koja u procesu registracije unesu potrebne podatke. Naša veb prodavnica će zaštititi sve primljene podatke u skladu sa pravilima privatnosti i dobijeni podaci neće biti prosleđeni trećim licima. Svaki registrovani korisnik ima svoju korisničko ime i lozinku. Lozinka je tajna i poznato samo korisniku.

Naše proizvode je vrlo jednostavno poručiti. Smjestite se udobno i ispratite nekoliko jednostavnih koraka, nakon kojih ćete kvalitetan proizvod odštampan po vašoj želji dobiti na vašu adresu.

  • Registrujte se (opciono)
  • Ukoliko ste registrovani Prijavite se
  • Pronađite proizvod koji vas zanima
  • Unesite parametre i izračunajte vašu cijenu
  • Ubacite u „korpu“
  • Potvrdite narudžbu
  • Platite po uputstvima
  • Ubacite vaš fajl za štampu na wetransfer.com

Postoje pravila koja je neophodno ispoštovati da bi vaša elektronska priprema bila pogodna za štampu i dala kvalitetan štampani proizvod.

Preporučujemo da nam Vašu elektronsku pripremu pošaljete u pdf formatu. Kreiranje pdf fajla omogućavaju razni program, ali je naša preporuka da pdf fajl pravite iz profesionalnih dizajnerskih programa: Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Corell Draw.

Ukoliko je fajl koji šaljete veličine do 10MB možete nam ga poslati mejlom, ukoliko je veći, možete ga postaviti na naš FTP ili staviti negdje na mrežu tipa wetransfer.com i poslati nam link.

Ovdje ćemo navesti najčešće korišćene i preporučene vrste papira za štampu, u offset i digitalnoj tehnici.

Krenućemo od osnovnih vrsta, kunstdruck i offset papira. Postoje u raznim dimenzijama, debljinama (gramažama), mat ili gloss.

 

Kunstrduk papir Štampa na njemu djeluje luksuzno, ima ga u sjajnom i mat varijanti, boje deluju žive i jarke, a manje je podložan gužvanju i upijanju štamparske boje. Zbog toga je pogodan za štampu svih kolornih materijala, kako jednostranih, tako i obostranih. Cijena je neznatno veća u odnosu na ofsetni papir, međutim nije poželjno koristiti ga za štampu robe koja je namenjena doštampavanju ili pisanju.

Ofsetni papir spada u „jeftiniju” klasu papira. Namijenjen je jednostavnijoj štampi (memorandumi, jednobojni flajeri itd). Njegove prednosti su što je pogodan za kasnije uštampavanje (kroz štampač, na primer), pisanje beleški (notesi, sveske, rokovnici itd), a mane što upija boju, pa štampa na njemu deluje "jeftino" i nezasićeno. Zbog tog razloga nije pogodan za štampanje velikih obojenih površina. Dizajneri ga takodje koriste kada treba ostaviti utisak “Homme made”

Recikliranje papira sve je češća praksa, ne samo zbog uštede energije i finansijskih sredstava, već i zbog očuvanja prirode. Sve više težimo njegovoj upotrebi. Dostupan je u različitim gramažama. U štampi se ponaša najpribližnije offset papiru te se ne preporučuje za kolorne kataloge ....

Iz palete luksuznih papira izdvajamo: Fabrijano (bijeli ili bež), Ice White i Oyster Shell.

Pogodni su za posebne vrste štampe, u luksuznijim varijantama. Kombinuju se sa kovertama napravljenim od istih vrsta papira. Dostupne dimnzije koverata su 23x11cm I 17x17cm.

Opremljeni smo najsavremenijim digitalnim mašinama, marke Ricoh za crnobijele i kolor otiske.

Digitalna štampa nudi brzo i ekonomično rješenje za štampu malih tiraža. Ova vrsta štampe omogućava odličan kvalitet i kratak rok izrade. U mogućnosti smo da vam odštampamo potreban materijal u toku jednog dana. Format štampe je do SRA3 formata (ulaz papire maximalno 320x480 a preporučuje se 32x45cm).

Pogodna je za štampu svih vrsta promotivnih materijala u velikim tiražima (povećanjem tiraža smanjuje se cijena koštanja po jedinici). Format štampe je do B2 (500x700 mm). Odlikuje je visoki kvalitet otiska.

Dobar grafički dizajn (Vizitkarte, Logotipi, Vizuelni identitet) bitna je stavka pri izgradnji vaše firme ili prilikom lične promocije. Atraktivan dizajn vašeg identiteta je ujedno i promocija vaše firme, njenih proizvoda i usluga ili vaša lična reklama. Ulaganje u vizuelni identitet vašeg preduzeća ili proizvoda je jednokratna, ali dugoročna investicija koja gradi uspešan imidž i razvija njen brend.

Sigurno ćete biti uspešniji ako usluge dizajna prepustite profesionalnom timu. Upućujemo vas na neke od najboljih iz te oblasti klikom na opciju dizajn u našem glavnom meniju.

Sve cijene koje su objavljene u našoj online prodavnici uključuju 21% PDV-a i izražene su u eurima. Cijenesu podložne promjenama bez prethodne najave. Ove cijene važe samo za kupovinu u internet prodavnici. Objavljene cijene ne uključuju troškove isporuke ili transporta, troškovi isporuke se dodaju kada odaberete opciju NAČIN DOSTAVE.

Naručeni proizvodi se mogu preuzeti lično u našoj kompaniji na adresi Rogami krugovi bb, ili će biti dostavljeni Poštom u predviđenom roku. Isporuke vrši Pošta Crne Gore, Montenomax i DHL zavisno od lokacije.

Kada je vaš naručeni proizvod završen, mejlom ili telefonom poslaćemo vam broj za praćenje pošiljke.

Troškove isporuke snosi kupac i naplaćivaće se po cjenovniku kurirske službe. Troškovi isporuke se dodaju cijeni naručenog proizvoda i odvojeni su na računu. Eventualno kašnjenje ili oštećenje pošiljke obavezno prijavite kako bi se utvrdilo odgovorno lice i nadoknadili troškovi.

Naša kompanija ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve posledice korišćenja ovog sajta i njegovog sadržaja. Kompanija takođe ne preuzima nikakvu odgovornost za posledice prouzrokovane informacijama koje se nalaze na ovom sajtu. Posjetioci mogu sadržaj sajta da koriste isključivo za lične i nekomercijalne svrhe.

Naša online prodavnica nudi štampani materijal u digitalnoj i ofset tehnologiji i grafički dizajn. Online prodavnica je otvorena 24 sata dnevno, svakog dana u nedelji. Nakon registracije i dodjele ugovora kupac-klijent od e-pošta dobija obaveštenje o prihvatanju ugovora. Ona navodi naručene proizvode i količine koje je kupac izabrao. Informacije o statusu i sadržaju ugovora su uvijek dostupne kupcu u online prodavnici u Vašem nalogu. Kupoprodajni ugovor između kompanije i potrošača smatra se zaključenim u trenutku potvrde naloga (sistem vam automatski šalje e-poruku o statusu ugovora).